суббота, 19 июля 2014 г.

Стежка Івана Франка

Продовжую вивчати територію Яворівського Національно парку. Вирішив поїхати подивитися на "Стежку Івана Франа". Ось тут можете почитати про неї, а я напишу про свої враження.


Я вже писав раніше про село Лелехівка. Минулого разу я бачив вказівник на цю стежку, але оскільки я хотів потрапити на полігон, я туди не повертав. Тепер настав час поїхати і туди.

Доїхав до Лелехівки, а вказівника вже немає. Добре, що я пам'ятаю де він був. Ось кілька фото стендів  при в'їзді та розцінки на відпочинок. Не знаю, чи збирає там хтось гроші, але в той час там нікого не було.





Мене приємно здивувало те, що територія доглянута і майже немає сміття. Багато піднавісів для відпочинку, мангали, лавочки і навіть дитячий майданчик. Вздовж стежки встановлені дерев'яні скульптури та стовбчики з уривками творів Франка.






Є навіть "біо-туалети". Дрібниця, але приємно.


Трохи далі розташовані війскові поховання. Там росте великий і достатньо старий дуб. Це явно не найбільший дуб який я бачив, але все одно вражає. Шкода, що фото не передає того відчуття.



Потім стежка вивела мене до ось такого будиночку



Коли я його побачив то відчув себе персонажем з серіалу The Walking Dead. Тиша, ліс, навколо ні душі і одинокий будинок... Аж моторошно стало.

Далі було ще декілька ставів



Після цього я повернув назад, адже на початку, в глиб лісу вела стежка, яка мала б вивести мене до села Ставки. Ну, так показував мій навігатор. Взагалі, на цей день прогнозувався дощ, тому я не знімав болотники та, відповідно, не міняв гуму. А дарма. Дощу так і не було, а їхати по піску, місцями, просто не міг. На початку лісової дороги трохи поштовхав велосипед вгору, а далі поїхав. 

Дорога там цілком придатна для проїзду на відповідній гумі. Не знаю, що там відбувається після дощу, а в суху погоду там було достатньо калабань. 


Ну, і звичайно, комарі. На цей раз в мене був репелент, тому відбувся декількома укусами. Болотники там були зайві. Фото наглядно це показує.



Загалом проїхав 72 км. Маршрут буде цікавий для початківців (без повернення через ліс), а також для відпочинку з наметом на вихідних.

Трек не писав, але ось тут проклав вже після поїздки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий